نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3055
-
الف
+

« هوشنگ توکلی» از نقشش در سریال «آرام می گیریم» می گوید

«هوشنگ توکلی» بازیگر سریال «آرام می گیریم»، طی مصاحبه ای از کرکتر حاج ابراهیم سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «هوشنگ توکلی» زاده ۱۳۲۷ هجری خورشیدی در تهران، بازی در تیاتر را از سال ۱۳۴۶ و همچنین حضور در مقابل کمره را از سال ۱۳۵۵ هجری خورشیدی با فلم کوتاه «زنده به گور» به کارگردانی «سیامک بیات» تجربه کرد. بازی در سینما را از سال ۱۳۶۴ با «خانه ابری» به کارگردانی اکبر خواجویی آغاز کرد. 

«کوچک‌ جنگلی» (1367) و «روزگار قریب» (1385) سریال هایی است که با نقش آفرینی هوشنگ توکلی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده و سریال «آرام می گیریم» این روزها در حال نشر می باشد.

هوشنگ توکلی در نقش حاج ابراهیم پدر مقتدری است که در سریال «آرام می‌گیریم» داستان زندگی خود و فامیلش را به تصویر می‌کشد و بسیاری از مخاطبان را با خود همراه کرده است؛ زندگی حال و گذشته‌ او مخاطبان را به گونه‌ای درگیر کرده که سریال را دنبال کنند.

در ادامه ، صحبت های «هوشنگ توکلی» را در مورد سریال آرام می گیریم  به صورت مکمل می خوانید:

توکلی در پیوند با کم کاری و حضور کمرنگش در عرصه سینما و تلویزیون گفت: به این دلیل که متن فلمنامه، کیفیت اثر و تاثیری که قرار است روی مخاطب بگذارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نقش آفرینی در همه سریال ها برایم ممکن نیست. از حضور در سریال «آرام می‌گیریم» خیلی راضی هستم. این سریال فلمنامه بسیار خوب و قوی‌ دارد و خوشحالم که توانسته ارتباط خوبی نیز با مخاطب برقرار کند.

 وی ادامه داد: از یک طرف شرایط سنی خودمان را داریم، من دیگر نمی‌توانم نقش یک جوان کم سن و سال را ایفا کنم. علاوه بر این آثاری نیز در تلویزیون تولید می‌شود که سرعت تولیدشان به شدت زیاد است و نتیجه کیفی مطلوبی را نخواهند داشت و من هیچوقت در این گونه آثار حاضر نمی‌شوم.

توکلی در مورد جذابیت داستان سریال گفت: فلمنامه ای که آقای سهرابی برای مطالعه به من دادند، متنی یکدست و نجیب داشت؛ یعنی رابطه فامیل و اطرافیان در آن اشباع شده بود،‌ کرکترها هویت داشتند و بخشی از زندگی انسان‌ها با نگاهی سالم و مثبت نگاشته شده بود.

وی در مورد کرکتر ابراهیم و دیگر کرکتر های این سریال گفت: بیشتر کرکترهای این سریال به واقعیت نزدیک هستند و در پرداخت به نقش ها خیال‌پردازی صورت نگرفته است ، به همین دلیل همه کرکترها قابل لمس و باورپذیر هستند و مخاطب از هر کدام از این نقش ها نمونه‌ای را در کنار خود می‌بینند.

توکلی ادامه داد: ابراهیم هم فردی زحمتکش است که بر این باور است باید با تلاش خود بتواند آینده‌ای بهتر برای فامیلش بوجود آورد. از نظر فیزیکی نیز همه جزئیات این کرکتر (دریور لاری و دهقان) را در نظر داشتم.

بازیگر سریال آرام می گیریم در واکنش به تشبیه برخی مخاطبان این سریال به «پدرسالار» اظهار داشت: تمامی حوادثی که در این سریال رخ می‌دهد از زندگی روزمره مردم گرفته شده است که شاید در این مورد با پدر سالار شبیه باشد. این سریال از معدود سریال هایی است که معیارهایش بر اساس تجربه و شناخت از مردم بوده است و اساس داستان این اثر مردم هستند و از داستان های دیگر کاپی نشده است.

وی در پایان به خبرنگار فارس گفت: تولید این نوع سریال ها در این حال و هوا برای رسانه ملی بسیار ضرورت دارد و همچنین سطح کیفیت سریال های پر بازیگری چون آرام می گیریم در نظر گرفته شود تا کارهای بیشتری در این ژانر را شاهد باشیم. 

ع ا / ح ح 

 

نظر شما
ارسال نظر